sayang blogger saia

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 22 April 2012

SAYA SAYANG AWOK

Assalamualaikum :)
heyy..bosan lahh..tiap2 hari bosan..macam ni bole mati ouhh..haha..dila harini nakk story mory sikit..hmmm..sedeh sungguh..!! dila sebenarnya SAYANGkan BF dila lg..hmmm..AWOKK,saya SAYANG awokk lagi nie <3 ...boleh mati oooo,pk awokk tiap2 hari..rindu gelak awok,style jalan awokk dan semua lahh..TAPI,nakk buad mcm mna..takk kekal lama kann..hope awok bahagia lahh ngn org baru k..saya pungg tumpang gembira..ouchh..tiap2 hari saya ngis,di sebabkan awokk :'( .. tp tape,ini semua dugaan allah berikan untuk saya kann..saya nakk teruskan hidup tanpa awokk...hmmm..i always love you dear :') ..TQSM for everythings  yaa! i hope you happy always..smoga dapat org baru yg lebih baik daripada saya okieess...hmmm.. mood:sad :'(
k lahh..taktaw nakk ckp apa dahh..pepun I ALWAYS LOVE YOU DEAR <3 


cinta itu menyakitkan..betul ke?