sayang blogger saia

Daisypath Anniversary tickers

Monday 16 April 2012

MUHAMMAD RAMADHAN SHAH

assalamualaikum...
hai..you,you,and you..haha..sihat kee?senah,jemah dan sewaktu dengannya la..haha..aku kalau bosan2 aku mai laa update blog yg serba serbi buruk niee..haha..Hari nie aku nakk kongsi cerita pasal budakk kecik niee..MUHAMMAD RAMADHAN SHAH..haha..Tanterrrr rindu sama kamu laa ADHAN SHAH..bilaa laa nakk ketemu..haha...Tanterr takde peluang kott nakk ketemu dgn ADHAN nie..heee :) ..Makin comel si ADHAN niee aku tgkk.haha..Mama dye ckp dye dahh pandai duduk,berdiri,BERcakap?(hanya dye sorg yg paham kan)mesti mulut dye berett sangat..atotototo..mesti dye comey gilaa baq hangg..lagi 1 ADHAN nie suka berJALAN..biasa laa budak2 kann..senang bawak dye g jalan,sebab takk bnyakk kerenah..haha..pape punn tanterr rindu sangat2 kat kamu ADHAN..haha..mintak2 laa aku dapat laa jumpa ADHAN nnti..haha..k laa,taktaw nakk ckp pe lagi..nnti ada dila story mory lain okieeess..! :*



comey2 kann..eeeee!geram tengok..haha
sorry..tanterr TERcuri gambar ADHAN dekat mama 
kamu...muaaaahhh ADHAN :*
kbaii ! salam :)